Przeprowadzamy profesjonalne i kompleksowe audyty SEO


Optymalizacja SEO to bardzo ważne działania prowadzące do poprawy widoczności Twojej strony albo sklepu internetowego w sieci. Im wyższa pozycja strony albo sklepu w wynikach wyszukiwania, tym więcej osób na nie trafi, a co za tym idzie, wzrośnie także Twoja sprzedaż. Jednak aby przeprowadzić optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych, należy się najpierw odpowiednio do tego przygotować. Pomoże w tym przeprowadzenie profesjonalnego audytu strony.



Audyt seo


Czy optymalizacja strony i audyt SEO są mi potrzebne?

Jeżeli Twoja strona albo sklep internetowy mają słaby zasięg i odwiedza ją mała liczba użytkowników, odpowiedź brzmi zdecydowanie tak. Tutaj nawet nie ma co się zastanawiać – im szybciej skorzystasz z profesjonalnych usług optymalizacji stron internetowych, w tym z przeprowadzenia analizy SEO i audytu strony, tym szybciej Twoja sytuacja się poprawi i będziesz cieszyć się z wyników.

Jednak jeżeli już prowadzisz dobrze prosperującą stronę www albo sklep internetowy pewnie zadajesz sobie teraz właśnie to pytanie. Być może Twoja strona albo sklep osiąga sukcesy i ma dobre wyniki, które Cię satysfakcjonują. Ale nie zastanawia Cię, co jeszcze możesz robić lepiej? Albo czy czasami nie robisz czegoś, na co roboty Google patrzą nieprzychylnym okiem i co ogranicza Cię przed osiągnięciem jeszcze lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania? Audyt SEO odpowie właśnie na te pytania i rozwieje Twoje wątpliwości, zdecydowanie warto więc zlecić jego przeprowadzenie specjalistom, którzy doskonale wiedzą, czego szukać.

Właśnie takimi specjalistami jesteśmy my.

Co to jest audyt SEO?

Audyt strony internetowej to dokładne przeanalizowanie obecnej sytuacji strony internetowej pod wieloma różnymi kątami. Bez niego nawet najlepiej przeprowadzone działania służące optymalizacji strony mogą nie odnieść żadnych rezultatów.

Wyobraź sobie, że próbujesz ulepszyć jakąś maszynę. Na pewno są w niej elementy, które należy poprawić, kilka pewnie trzeba będzie całkowicie wymienić, kilka będziesz chciał dodać, ale z pewnością znajdą się też takie, które dobrze spełniają swoje zadanie i albo możesz zostawić je bez zmian albo wprowadzić jedynie drobne poprawki kosmetyczne. Bez żadnego planu nigdy nie będziesz wiedział, która z części maszyny należy do której z powyższych grup.

Na bardzo podobnej zasadzie działa przeprowadzany przez nas audyt SEO. Podczas wykonywania audytu wcielamy się między innymi w rolę użytkownika i sprawdzamy, czy strona jest przyjazna w używaniu czy też zniechęca do pozostania na niej dłużej. Dokładnie przyglądamy się Twojej stronie internetowej, jej poszczególnym elementom oraz pozycji, jaką aktualnie zajmuje w wynikach wyszukiwania. Zastanawiamy się, co może wpływać na to, że użytkownicy spędzają na niej mało czasu i nie klikają w znajdujące się na niej podstrony. Po dokonaniu przez nas oceny strony internetowej przygotowujemy dokładny plan działania oraz opracowujemy strategię, której będziemy się trzymać podczas optymalizowania Twojej strony. Przygotujemy raport SEO, w którym przedstawimy wyniki naszej analizy oraz to, co możemy dla Ciebie zrobić, aby Twoja strona albo sklep internetowy były jak najbardziej widoczne w sieci.

Dlaczego Twoja strona nie odnosi sukcesu?

Powodów może być kilka. Zaczynając od tych graficznych (źle dobrana kolorystyka, nietrafiona czcionka, która utrudnia czytanie, źle zaprojektowany szablon strony www, zły rozkład poszczególnych okienek, itd.) poprzez problemy z treścią (brak jakichkolwiek treści, które przyciągną uwagę i pomogą w indeksowaniu, treści na stronie internetowej napisane tylko i wyłącznie pod roboty Google, przesycenie słowami i frazami kluczowymi bądź ich złe dobranie, złe formatowanie tekstu albo jego brak) kończąc na aspektach technicznych, jak brak jakiegokolwiek linkowania albo błędne adresy ULR.

Celem oceny strony internetowej jest sprawdzenie, który z tych elementów zawodzi i nad którym trzeba jeszcze popracować. Świadczymy kompleksowe usługi dotyczące optymalizacji stron, dlatego wszystko możemy wykonać dla Ciebie.

Co zawiera w sobie audyt SEO?

Jak już powiedzieliśmy, podczas przeprowadzania audytu strony będziemy patrzeć na nią pod różnymi kątami. Każdy przypadek i każda strona internetowa będą wymagały osobnego podejścia oraz sprawdzenia innych aspektów. Jest jednak kilka rzeczy, które sprawdza się w przypadku każdego audytu SEO. Są to między innymi:

  • Grafika strony i jej ogólny wygląd, który w dużym stopniu wpłynie na jej odbiór przez użytkowników. W razie potrzeby zaproponujemy nasze usługi projektowania graficznego
  • Stopień funkcjonalności strony oraz to, czy jest ona przyjazna w obsłudze dla użytkownika
  • Obecna pozycja strony w wynikach wyszukiwania oraz stopień jej dostępności
  • Działanie strony na urządzeniach mobilnych, które coraz bardziej staje się kwestią być albo nie być w sieci
  • Analiza zastosowanych znaczników meta title i meta description
  • Analiza czasu potrzebnego na wyświetlenie strony oraz elementów, które je spowalniają (czy wiesz, że jeżeli strona ładuje się dłużej niż 3 sekundy, opuści ją ponad 50% użytkowników?)
  • Treści, które znajdują się na Twojej stronie internetowej, ich jakość, unikatowość oraz nasycenie słowami kluczowymi. Wszelkie problemy rozwiążą nasze usługi copywriterskie
  • Stosowanie linkowania wewnętrznego i zewnętrznego oraz wszelkich niezbędnych znaczników

Specjalista SEO wyposażony w takie informacje będzie mógł przygotować dla Ciebie raport SEO oraz listę zaleceń, które należy wprowadzić w życie, aby Twoja strona www albo sklep internetowy odniosły sukces.



Audyt seo



Ile kosztuje audyt SEO?

Do każdego klienta i każdego zleconego nam zadania podchodzimy indywidualnie, dlatego cena audytu SEO oraz całego procesu optymalizacji stron zależy od różnych czynników.


Napisz na marketing@pawelkasza.pl, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i ustalimy dla Ciebie cenę usług.
2020 © pawelkasza.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.