Identyfikacja wizualna


Od lat zajmuję się identyfikacją wizualną firm. Prowadzę sklep internetowy reklamowegadzety.pl, który oferuje znakowanie gadżetów reklamowych oraz odzieży, czym wzmacnia działania marketingowe każdej marki, buduje pozytywny wizerunek na rynku oraz pozwala na zdobycie nowych klientów i usługobiorców. Razem z moim zespołem pracujemy zarówno z dużymi firmami o ugruntowanej pozycji jak i małymi przedsiębiorstwami, które dopiero wchodzą na rynek. Z naszych usług skorzystali między innymi Pepsi, Coca Cola, Xiaomi, Souvre, In post, Indigo, PKO BP SA, Play, Sodexo, GLS, Dell, Lotos, Nest Bank, Neobus czy Santander.

Stale się rozwijajmy i inwestujemy w najnowsze technologie, dzięki czemu możemy świadczyć naszym klientom usługi na coraz wyższym poziomie. Jesteśmy szybcy, sprawni i profesjonalni oraz nie boimy się wyzwań i ambitnych projektów. Jeżeli nie masz pomysłu na grafikę nie martw się, pomożemy Ci z tym i przygotujemy dla Ciebie projekt na miarę Twoich potrzeb.

Wykorzystanie gadżetów reklamowych do identyfikacji wizualnej Twojej marki to doskonałe uzupełnienie Twojej strategii marketingowej, z którego możesz skorzystać już dziś.


Jakie są zalety identyfikacji wizualnej na gadżetach reklamowych?

Pomimo iż wiele firm skupia się obecnie na marketingu internetowym, pozycjonowaniu i tworzeniu optymalnych treści, nie można zapominać o tradycyjnym marketingu, który wciąż jest bardzo skuteczny. Umieszczenie Twojego logo, nazwy firmy albo innego nadruku reklamowego na różnych przedmiotach to doskonała forma promocji, która zostaje z klientem przez długi czas, a do tego będzie służyć mu w wielu sytuacjach. Wiele opcji zarówno samych gadżetów jak technik znakowania pozwala na dobranie odpowiedniej strategii do budżetu oraz założonego celu.

Każdy klient lubi otrzymywać prezenty od firmy, bo czuje się wtedy doceniony i jest bardziej skłonny ponownie skorzystać z usług marki albo kupić kolejny produkt. Takie podarunki zapadają w pamięć i bardzo pozytywnie wpływają na wizerunek każdego przedsiębiorstwa. Dodanie do takiego gadżetu profesjonalnie wykonanego znakowania buduje świadomość marki na rynku i zwiększa jej szanse na osiągnięcie sukcesu oraz wzrost sprzedaży. Dzięki temu wzmocnisz u klientów zaufanie do swojej marki, zdobędziesz lojalnych klientów, będziesz bardziej wiarygodny oraz wzmocnisz relacje z klientami. Zyskasz bardzo wiele, a tak przeprowadzona kampania reklamowa będzie miała długotrwałe efekty.


Jak wykorzystać gadżety reklamowe w promocji?

To bardzo proste. Wystarczy, że wybierzesz pojedynczy gadżet albo cały ich zestaw i dołączysz drobny upominek do każdego zamówienia złożonego w Twoim sklepie. Wyróżnia Cię to na tle konkurencji, dzięki czemu coraz bardziej umacniasz swoją pozycję na rynku.

Możesz połączyć e-marketing z tradycyjnymi rozwiązaniami i oferować zestawy znakowanych gadżetów w konkursach organizowanych w mediach społecznościowych. Z takiego działania czerpiesz dwie korzyści: nie tylko angażujesz odbiorców i budujesz społeczność wokół marki, ale też dajesz im ciekawy materiał promocyjny, którego będą używać na co dzień w otoczeniu innych ludzi.

Jeżeli organizujesz spotkania biznesowe, szkolenia albo konferencje warto, abyś pomyślał o zestawie gadżetów reklamowych dla każdego uczestnika. Długopis i notes z logo firmy albo nazwą wydarzenia to już standard w przypadku takich eventów i służą nie tylko podczas ich trwania, ale także w domu albo w pracy.

Jeżeli jesteś właścicielem dużej firmy i mocno inwestujesz w marketing oraz budowanie wizerunku, pomyśl o stworzeniu zestawu powitalnego dla każdego nowego pracownika. Nazwę firmy możesz umieścić na przykład na plecaku, koszulce, smyczy, parasolce oraz kubku. Pracownicy na pewno poczują się docenieni i chętnie będą nosić Twoje gadżety poza pracą, a więc Twoja reklama dotrze do bardzo szerokiego grona odbiorców.

Znakowane gadżety reklamowe doskonale sprawdzają się także z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Możesz wręczać je swoim stałym klientom lub zaufanym partnerom biznesowym, dzięki czemu budujesz zaufanie i długotrwałe relacje. Zyskuje Twój wizerunek, a w konsekwencji także wyniki sprzedaży. Doskonale sprawdzą się do tego na przykład eleganckie wyroby z drewna.

Zostają jeszcze targi pracy na uczelniach oraz targi branżowe. Jeżeli bierzesz udział w takich targach i będziesz mieć na nich swoje stoisko, nie możesz zapomnieć o odpowiednich gadżetach, które rozdasz odwiedzającym Cię ludziom. Dzięki temu lepiej Cię zapamiętają i będą bardziej skłonni kupić Twój produkt albo skorzystać z Twoich usług.

Jak widzisz, opcji masz wiele. Gadżet reklamowy możesz dobrać do sytuacji, pory roku, branży, a nawet kolorów przewodnich Twojej firmy. Potencjał marketingowy jest ogromny, a ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia.


Jakie techniki znakowania gadżetów stosujemy?

W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze i sprawdzone technologie, które pozwalają mi i mojemu zespołowi na oferowanie klientom produktów najwyższej jakości, które doskonale sprawdzają się w celach marketingowych. Najczęściej korzystamy z:

  • Tampodruku, w którym wzór nadruku najpierw wytrawiany jest na specjalnej matrycy, która pokrywana jest farbą. Następnie specjalny, elastyczny stempel, czyli tampon, pobiera farbę z matrycy i przenosi ją na znakowany przedmiot. Ta technika nadaje się do znakowania różnych powierzchni, a nawet najmniejszy nadruk jest niezwykle ostry i wyraźny.
  • Sublimacji, która polega na wgrzaniu nadruku na znakowaną powierzchnię. Pod wpływem wysokiej temperatury w prasie barwnik zmienia stan skupienia ze stałego na gazowy. Doskonale nadaje się do poliestru i ceramiki i pozwala na umieszczaniu na nich przeróżnych wzorów, w tym zdjęć. Nadruki są niezwykle trwałe i odporne na działanie warunków atmosferycznych.
  • Grawerowania laserowego, które jest bardzo trwałą i niezwykle elegancką metodą znakowania. Polega na usunięciu cienkiej warstwy ze znakowanego przedmiotu za pomocą wiązki laserowej. Doskonale wygląda na przedmiotach wykonanych z drewna, metalu albo szkła.
  • Sitodruku – ta technika polega na nakładaniu nadruku na znakowaną powierzchnię za pomocą specjalnych sit. Każdy kolor nakładany jest osobno – farbą wypełniane są odpowiednie oczka w sicie. To jedna z najpopularniejszych obecnie metod znakowania i polecana jest do dużych nakładów. Sitodruk doskonale sprawdza się na tekstyliach, ale stosowany jest również do innych materiałów.
  • Druku UV, który jest jedną z najnowocześniejszych technik znakowania i druku cyfrowego. Pozwala na umieszczenie praktycznie na każdym materiale czy podłożu. Nadruki są wręcz fotorealistyczne i niezwykle wyraziste. Nadruk nanoszony jest specjalnymi tuszami na znakowany przedmiot, a następnie utrwalany za pomocą promieniowania UV. Ta metoda jest bardzo trwała i odporna na ścieranie oraz warunki atmosferyczne.
  • Termotransferu, który składa się z dwóch etapów. Najpierw odpowiednio przygotowuje się sam nadruk, a następnie wgrzewa go w znakowaną powierzchnię. Idealnie nadaje się do znakowania tekstyliów o nieregularnych kształtach, jak na przykład plecaki, torby, kołnierzyki czy czapki z daszkiem. Nadruk jest trwały oraz wysokiej jakości, idealnie pokrywa znakowany przedmiot, nadaje się również do ceramiki, drewna, metalu czy plastiku.
  • Haftu komputerowego, który jest bardzo elegancki i estetyczny i doskonale sprawdza się w znakowaniu tekstyliów. Specjalnie zaprojektowana maszyna wszywa haft z przygotowanego wcześniej projektu w materiał. To prawdopodobnie najbardziej trwała metoda znakowania, nadruk w postaci haftu nie odkształca się, zachowuje swoje kolory i jest odporny na działanie wysokich temperatur.
  • Tłoczenia, które nadaje się najbardziej do znakowania skóry oraz tworzyw sztucznych. Znakowanie nanoszone jest na przedmiot za pomocą wysokiego ciśnienia oraz temperatury i jest wklęsłe albo wypukłe. Może być w kolorze materiału, na którym jest wykonywane albo złote lub srebrne. Przedmioty z tłoczeniami prezentują się bardzo elegancko i ekskluzywnie i z pewnością zyskują na wartości.
  • Domingu – to bardzo wyjątkowa technika znakowania, w której wcześniej przygotowaną nalepkę pokrywa się warstwą żywicy. Otrzymuje się w ten sposób efekt trójwymiarowego obrazu. Żywica działa także ochronnie na nalepkę, a więc nadruk widoczny jest na znakowanym przedmiocie przez bardzo długi czas.
  • Flex i flock – te terminy oznaczają różne folie służące do wgrzewania w materiał na kleju aktywowanym za pomocą ciepła. Folie te różnią się fakturą: flex jest gładka i cienka, dobrze współpracuje z tkaninami, natomiast flock jest nieco grubsza, wypukła oraz pokryta meszkiem, co daje efekt zamszu. Obie folie są wytrzymałe i odporne na spieranie.


Jakie gadżety reklamowe możesz wykorzystać do promocji swojej firmy?

W moim sklepie reklamowegadzety.pl znajdziesz kilkanaście kategorii różnych gadżetów reklamowych, z których na pewno wybierzesz gadżet dostosowany do Twojej branży, budżetu i potrzeb. Najbardziej przydatne i najbardziej cenione przez klientów są wszelakie gadżety biurowe, ułatwiające pracę i pozwalające na dobrą organizację. Podobnie jest w przypadku długopisów. To tanie gadżety, które zawsze się sprawdzają, a ich popularność nie spada od lat. W okolicach wiosny możesz zainwestować w gadżety służące do uprawiania sportu i wypoczynku. Dużo osób stawia wtedy na aktywność fizyczną na świeżym powietrzu. Gadżety reklamowe to także odpowiednio oznakowane elementy odzieży, na przykład t-shirtów czy bluz. Coraz popularniejsze są gadżety elektroniczne, na które stawiają nowoczesne firmy.


To tylko niektóre z gadżetów, które możesz wykorzystać w swoich kampaniach promocyjnych. Wejdź na reklamowegadzety.pl i zobacz, co jeszcze mogę Ci zaoferować. Nie ograniczamy się jedynie do znakowania gadżetów, znajdziesz u nas także produkty i usługi związane z reklamą i poligrafią, jak na przykład kalendarze reklamowe, druk wielkoformatowy, druk cyfrowy i offsetowy oraz system wystawiennicze. Dzięki nim stworzysz doskonałe materiały reklamowe, które zbudują Twój pozytywny wizerunek i doprowadzą do wzrostu Twoich zysków.
2020 © pawelkasza.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.