Artykuły na blogi firmowe


Blog na stronie internetowym przynosi wyłącznie korzyści. Nie tylko dostarcza odwiedzającym ją osobom cennych informacji, ale też pomaga w pozycjonowaniu strony internetowej. Ty też zdecyduj się na dodanie bloga do swojej internetowej wizytówki, jaką jest strona www. Zdecyduj się na nasze usługi prowadzenia blogów dla firm, a stworzymy dla Ciebie ciekawe treści, które wesprą Twoje usługi i sprzedaż Twoich produktów.




Artykuły blogowe


Siła artykułów blogowych w reklamie jest ogromna

Czy wiesz, że obecnie to blogi mają znacznie większy wpływ na decyzje zakupowe ludzi, niż czasopisma i magazyny? Zaraz po telewizji to najpopularniejszy środek przekazu reklamy, przy czym reklamy zamieszczone na blogach wcale nie są nachalne i nie krzyczą do klienta „KUP!”. Ogromną zaletą artykułów na blogach na stronach www jest to, że przekazują czytającemu wszystkie potrzebne informacje, w które umiejętnie i w nienachalny sposób wplatają treści reklamowe. Takim reklamom na blogu ufa też więcej ludzi niż typowej, tradycyjnej reklamie.

Dlaczego warto prowadzić bloga na swojej stronie internetowej?

Blogi przyciągają nowych klientów. Adres Twojej strony internetowej oraz zakres oferowanych usług czy produktów będą dobrze znać Twoi stali klienci oraz osoby, które chociaż raz z nich skorzystały. Jednak w bardzo wielu przypadkach to właśnie artykuł na blogu będzie pierwszym spotkaniem czytelnika z Twoją firmą. Dobrze skonstruowany wpis na blogu o odpowiednim nagłówku przyciągnie uwagę, sprawi, że internauta kliknie w link, przeczyta artykuł i dowie się, że Twoja firma istnieje na rynku.

Kolejna ważna korzyść to fakt, że blog, na którym dzielisz się wiedzą i swoim doświadczeniem, a także udzielasz Twoim klientom i użytkownikom cennych porad i wskazówek wpływa na to, jak Twoja firma jest postrzegana. Blog brażowy pozwala na zbudowanie profesjonalnego wizerunku, który zdecydowanie może wyróżnić Cię na tle konkurencji. Dzięki ciekawym, informacyjnym wpisom na blogu wzbudzisz zaufanie czytelników, co jeszcze bardziej zachęci ich do skorzystania z Twoich usług.
Wypełniony merytorycznymi treściami blog wpływa też na pozycjonowanie strony w Internecie, a więc na wynik Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Im jest on wyższy, tym więcej osób wchodzi na Twoją stronę i dowiaduje się o Twoich produktach i usługach. Dzięki temu zwiększysz wyniki sprzedaży i zarobisz więcej pieniędzy. Czego chcieć więcej?

O czym napiszemy dla Ciebie artykuły blogowe?

Treść artykułów na bloga będzie zależeć od Twojej branży i to właśnie do niej odpowiednio dopasujemy tematy.
Artykuły blogowe podzielimy też na odpowiednie kategorie. Niektóre wpisy będą prezentować część Twojej oferty i promować konkretne produkty. Inne z kolei przedstawią nowinki z Twojej branży, a następnie przekierują do odpowiednich podstron na Twojej stronie www. Możliwości jest wiele i wszystkie dopasujemy indywidualnie dla Ciebie i Twoich potrzeb.

Jakie są stworzone przez nas artykuły blogowe?

  • Są dopasowane do branży i grupy docelowej – napiszemy artykuły, które jak najlepiej będą mogły zachęcić czytelników i zwrócić uwagę osób, do których chcesz trafić. Każda branża ma swoją grupę docelową, która posługuje się odpowiednim żargonem albo językiem. Ale nie tylko użyty język wpływa na odbiór artykułu blogowego. Również styl artykułów, jakim są napisane, może zdziałać bardzo wiele. W niektórych branżach sprawdzą się wpisy w postaci poradników i samouczków, w innych należy postawić na krótkie, zwięzłe listy, a w jeszcze innych największe zainteresowanie oraz zaufanie wzbudzą treści poparte danymi i profesjonalnymi badaniami. Odpowiednio dopasujemy treści wpisów i ich język do Twoich potrzeb.
  • Prezentują wartościowe, ciekawe treści – dobry artykuł na bloga to taki, który dostarcza czytelnikowi informacji, rozwiewa wątpliwości albo dostarcza rozrywki. Dlatego nie powinny zawierać przypadkowych zdań, których jedynym zadaniem jest upchanie do tekstu jak najwięcej słów i fraz kluczowych. Do napisania artykułów odpowiednio się przygotowujemy, tak aby zawarta w nich treść była jak najatrakcyjniejsza dla czytelnika.
  • Odpowiadają na pytania i potrzeby – najlepszy artykuł blogowy to taki, z którego czytelnik coś wyniesie. Ludzie, którzy czytają wpisy blogowe, zazwyczaj mają pewne pragnienia i potrzeby, które chcą rozwiązać. Powiedzmy, że chcą kupić aparat fotograficzny, ale zupełnie się na tym nie znają. Co zatem robią? Szukają informacji w sieci. A z racji, że mają konkretną potrzebę, w wyszukiwarkę wpiszą zapytanie „Jak wybrać aparat fotograficzny?” I oto temat wpisu na artykuł na blogu gotowy. Tworzymy takie właśnie wpisy blogowe, uzależnione od Twojej branży. Analizujemy, jakie pragnienia i potrzeby może mieć Twoja grupa docelowa, a następnie w artykule rozwiązujemy ich problemy za pomocą Twoich produktów albo Twoich usług.
  • Stosują zasady SEO – tematy związane z pozycjonowaniem stron internetowych to nasz chleb powszedni i dlatego wiemy, co się sprawdza, a co nie. W stworzonych przez nas profesjonalnych treściach na bloga umieścimy odpowiednie nagłówki, formaty, słowa i frazy kluczowe oraz linkowanie wewnętrzne, które pomogą w pozycjonowaniu Twojej strony w wynikach wyszukiwarek internetowych.
  • Zawierają aktualne informacje – każda branża dynamicznie się zmienia. Pojawiają się coraz to nowsze informacje, produkty oraz rozwiązania. Postaramy się być na bieżąco z nowinkami z Twojej branży i umieszczać w budowanych treściach jak najnowsze informacje.


Nasze usługi prowadzenia bloga dla firm są na wysokim poziomie. Przekonaj się o tym i napisz na marketing@pawelkasza.pl
2020 © pawelkasza.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.