Ciekawe i merytoryczne teksty tematyczne wpłyną na Twój wizerunek
W Internecie codziennie dociera do nas mnóstwo treści, która wręcz atakuje nas z każdej strony. Jak w tym gąszczu zdań i słów wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, żeby użytkownicy przeczytali właśnie Twój tekst? To proste. Zlecić to zadanie nam.
Teksty tematyczne – co to takiego?
W portfolio większości
copywrtiterów SEO znajdziesz między innymi
treści na strony internetowe,
opisy produktów i kategorii do sklepów internetowych czy
teksty zapleczowe. Profesjonaliści oferują także stworzenie
tekstów tematycznych. To treści dotyczące danego zagadnienia, które są dobrej jakości i mogą być publikowane w wielu serwisach i portalach internetowych. Właśnie takie są pisane przez nas teksty tematyczne.
Teksty tematyczne SEO spotykamy codziennie. Są to na przykład
artykuły blogowe i
teksty na stronach internetowych dotyczące zdrowia, urody, pielęgnacji włosów, dbania o paznokcie, uprawiania ogrodu, gotowania, mody, budownictwa i wielu, wielu innych dziedzin. Wystarczy, że powiesz nam, czego ma dotyczyć dany
tekst SEO, a my stworzymy go dla Ciebie.
Czym charakteryzują się teksty tematyczne?
Różne
treści tworzone pod SEO cechują się różną jakością, ponieważ spełniają tak naprawdę różne zadania. Na samym dole hierarchii tekstów znajdują się tak zwane
precle SEO, czyli treści, których jedynym zadaniem jest wpływ na pozycjonowanie strony, a jakość tekstu jest znikoma. Do napisana ich nie trzeba wkładać zbyt wiele wysiłku. Po przeciwnej stronie stoją
artykuły specjalistyczne, które prezentują dokładnie sprawdzone informacje i poparte są odpowiednią analizą materiałów. Celem takich tekstów jest dostarczenie czytelnikowi ważnych danych i odpowiedź na pytania, które może mieć. Do takiego napisania takiego tekstu
copywriter musi się odpowiednio przygotować, tak aby jak najlepiej przedstawić zagadnienie oraz nie zrobić błędów.
Teksty tematyczne znajdują się gdzieś pośrodku.
Są to treści, które zawierają informacje przydatne dla czytelnika, ale napisane są w łatwy i przystępny dla niego sposób. Nie są one bardzo długie, ale mimo to w zadowalający sposób potrafią opisać zagadnienie. Do tego napisane są zgodnie z
zasadami SEO, a więc przynoszą także dodatkowe korzyści w kwestii
pozycjonowania strony.
Teksty tematyczne budują Twój profesjonalny wizerunek
W
tekstach tematycznych SEO poruszane jest dane zagadnienie i przekazywana jest pewna dawka wiedzy. Decydując się na publikowanie takich treści pokazujesz czytelnikowi, że posiadasz informacje w danej dziedzinie i dlatego można Ci zaufać.
Wpływa to na Twój wizerunek w sieci jako firmy albo osoby, która zna się w danym temacie, a do tego potrafi przekazać wiedzę w ciekawy sposób, który angażuje uwagę czytelnika. Odpowiednio napisany
tekst tematyczny SEO sprawi, że czytelnik często będzie do Ciebie wracał, aby konsumować tworzone przez Ciebie treści. Pozwoli Ci to na zdobywane zaufanych klientów, którzy będą skłonni opowiedzieć innym o Tobie, Twoich produktach i usługach. Możesz w ten sposób w bardzo łatwy sposób stworzyć skuteczną reklamę, która nie tylko wzmocni Twoją sprzedaż, ale też wpłynie na Twój profesjonalizm oraz opinie, jakie będą mieć o Tobie konsumenci.
Teksty tematyczne mają wpływ na pozycjonowanie strony
Celem każdego
tekstu pisanego na potrzeby copywritingu SEO jest wpłynięcie na pozycję strony w wynikach wyszukiwarek internetowych. To jedno z działań należącego do całego systemu służącego
optymalizacji stron internetowych. Dzięki zastosowaniu odpowiednich
rozwiązań SEO, jak na przykład formatowanie, nagłówki, linkowanie oraz słowa i frazy kluczowe, każdy
tekst napisany pod SEO pomaga stronie w osiągnięciu jak najlepszej pozycji w sieci. Co to oznacza dla Ciebie?
Im lepsza jest pozycja danej strony w wynikach wyszukiwania, tym generuje większy ruch i trafia na nią więcej osób. To z kolei jeszcze bardziej buduje jej wartość i plasuje ją jeszcze wyżej. Dzięki temu odwiedza ją coraz więcej użytkowników, którzy są twoimi potencjalnymi klientami i skorzystają z Twoich usług lub kupią Twoje produkty. Tym samym Ty możesz liczyć na lepszą sprzedaż i większy zysk.
Jak wygląda nasz proces tworzenia tekstu tematycznego?
- Przyjmujemy zlecenie – jeżeli zlecisz nam napisanie tekstu tematycznego SEO, zadamy Ci kilka pytań, aby jak najlepiej wykonać swoje zadanie. Będziemy chcieli wiedzieć, gdzie dany tekst zostanie opublikowany oraz co mniej więcej ma się w nim znaleźć.
- Dokładnie analizujemy temat – poświęcamy trochę czasu na naukę, ponieważ chcemy dobrze przekazać prawdziwe informacje. Do tego jest nam potrzebna odpowiednia dawka wiedzy. Podpatrzymy, o czym pisze Twoja konkurencja, prześledzimy najnowsze informacje na dany temat – wszystko po to, aby napisać jakościowy tekst, który Cię zadowoli
- Piszemy tekst – planujemy słowa oraz frazy kluczowe, wykorzystujemy zdobytą wiedzę, a następnie przystępujemy do zadania głównego, czyli stworzenia optymalnej treści. Stosujemy niezbędne techniki SEO, tak aby Twój tekst dobrze się pozycjonował. Tworzymy dla niego odpowiednie tytuły i nagłówki, rozmieszczamy słowa kluczowe, wstawiamy odnośniki do Twojej strony albo sklepu internetowego.
- Robimy korektę – dokładamy wszelkich starań, aby przygotowane przez nas teksty tematycznie nie zawierały błędów merytorycznych, ortograficznych, interpunkcyjnych czy stylistycznych, co może negatywnie wpłynąć na pozycjonowanie oraz na Twój wizerunek.
- Odsyłamy gotowy tekst i czekamy na Twoją opinię – bardzo nas ucieszy, jeżeli zaakceptujesz tekst bez żadnych uwag, ale oczywiście jeżeli będzie wymagał on od nas poprawek albo przeredagowania, z pewnością je dla Ciebie wykonamy.
Co zyskujesz decydując się na nasze usługi?
- Profesjonalne treści napisane na wybrany przez Ciebie temat
- Lepsze pozycjonowanie Twojej strony lub bloga w sieci
- Pozytywy wpływ na Twój wizerunek
- Wysoką jakość obsługi i doświadczenie specjalistów
- Tekst zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych, napisany zgodnie z zasadami SEO, zachowujący wszystkie reguły potrzebne do pozycjonowania
- Kreatywne podejście do tematu
- Język dostosowany do Twojej branży oraz grupy docelowej, do której ma trafić tekst
Masz już dla nas zlecenie? Napisz na
marketing@pawelkasza.pl