Profesjonalne opisy produktów w sklepach internetowych

Obecnie im więcej informacji klient może znaleźć na jednej stronie, tym lepiej. Jeżeli czytelnik spędza dużo czasu na danej stronie i nie przeskakuje między zakładkami, tym ta strona uważana jest za bardziej wartościową przez roboty Google, a tym samym jej pozycja w wynikach wyszukiwania jest wyższa. Dobrze zbudowane opisy produktów w sklepach internetowych oraz opisy kategorii produktów to pierwszy krok do sukcesu i większej sprzedaży. Uzyskasz to dzięki odpowiednio skonstruowanym treściom opisowym i reklamowym. Zdaj się na nas, a na pewno na tym zyskasz!



Opisy produktów



Samo zdjęcie nie wystarczy – zadbamy o odpowiednie opisy produktów w Twoim sklepie

Dobre, wartościowe i rozbudowane opisy produktów w sklepie internetowym spowodują, że Twój odbiorca będzie miał wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu. Podanie w opisie produktów SEO danych jak kolor, rozmiar, materiał oraz zastosowanie spowoduje, że czytelnik nie będzie musiał szukać tych informacji u producenta albo na innych stronach internetowych lub, co gorsza, skorzysta z usług innego sklepu, który będzie miał dobrze przygotowany opis produktu. To właśnie odpowiednio skonstruowany opis produktu w sklepie internetowym sprzedaje produkt, ukazując wszystkie zalety płynące z jego posiadania i użytkowania.


Dobrze napisane opisy produktów SEO zwiększą Twoją sprzedaż

Stworzone przez nas merytoryczne opisy produktów w Twoim sklepie internetowym nie tylko zachęcą odwiedzającego Twój sklep do zakupu, ale też bardzo pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie to obecnie bardzo ważne zagadnienie, które wpływa na widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych. Bez optymalnie zaplanowanej i skutecznie przeprowadzonej kampanii SEO nawet najlepiej zaprojektowany sklep internetowy z pięknym designem i szerokim asortymentem będzie miał problemy ze znalezieniem się wysoko w wynikach wyszukiwania. Przez to niestety nie trafi do szerokiego grona odbiorców i może zakończyć z bolesnymi stratami na koncie.

Zoptymalizowane opisy produktów w sklepach internetowych zawierają odpowiednie, zróżnicowane formatowanie, merytoryczną treść, która jest atrakcyjna dla czytelnika oraz zawiera właściwe dla danego produktu frazy kluczowe. Wszystkie te czynniki wpływają na pozycjonowanie strony, dzięki czemu jest ona bardziej widoczna.

Większa widoczność Twojego sklepu = więcej klientów, a tym samym większa sprzedaż. A przecież o to chodzi w biznesie, prawda?


Opisy produktów


W tworzeniu opisów produktów w sklepach internetowych kierujemy się kilkoma zasadami:

  • Analizujemy grupę docelową i dostosowujemy do niej język – klient sklepu z kosmetykami oraz klient sklepu budowlanego to zazwyczaj nie ten sam klient (chociaż oczywiście zdarza się i tak). Poznając grupę odbiorczą, do której kierujesz swoje produkty oraz analizując Twoją konkurencję, dobrze poznamy pragnienia i potrzeby Twoich klientów. Dzięki temu w opisach produktów będziemy mogli zastosować odpowiedni język, słownictwo oraz żargon, które wzbudzą zaufanie i wpłyną na Twój profesjonalny wizerunek.
  • Posługujemy się językiem korzyści – opisanie specyfikacji, wymiarów i podstawowych danych o produkcie owszem, dostarcza kupującemu pewnych informacji, ale samo w sobie nie sprzeda produktu. Tworzone przez nas opisy produktów SEO tworzymy w specjalny sposób, który pozwala czytelnikowi na poznanie wszystkich zalet, które płyną z użytkowania danego przedmiotu. Staramy się w każdym czytelniku wzbudzić emocje oraz pobudzić wyobraźnię, ponieważ te dwie rzeczy najlepiej napędzają sprzedaż.
  • Zwracamy się do odbiorcy bezpośrednio – bezosobowe treści opisów produktów są suche i jeżeli wzbudzają jakieś emocje, to tylko obojętność. Bezosobowość treści już dawno nie działa. Teraz do czytelnika należy zwracać się bezpośrednio na ty, dzięki temu wzbudza się zaufanie i lepiej trafia z przekazem. Stosujemy ten zabieg za każdym razem, kiedy wymaga tego sytuacja, a grupa docelowa jest odpowiednia.
  • Jesteśmy kreatywniopis produktu SEO napisany w nieoczywisty, ciekawy albo śmieszny sposób potrafi bardzo przyciągnąć uwagę oraz nakłonić do kupna. Kiedy możemy sobie na to pozwolić, uwielbiamy tworzyć takie właśnie opisy. Bardzo lubimy takie projekty, ponieważ kreatywne opisy w sklepach internetowych mogą nie tylko działać na Twoją korzyść, ale też pozwalają nam na puszczenie wodzy fantazji i wyjście poza schemat.
  • Stosujemy techniki SEO – dobrze znamy metody pozwalające na optymalizację stron pod wyszukiwarki internetowe i stosujemy je na co dzień. Wszystkie działania, z których korzystamy, wzmacniają pozycję strony w internecie, dzięki czemu trafia do niej więcej klientów, którzy z danym sklepem pozostają na długi czas. Na bieżąco śledzimy zmiany w algorytmach Google i wiemy, co działa, a co nie.
  • Tworzymy unikalne opisy produktów – nie stosujemy po prostu metody kopiuj - wklej ze strony producenta, z której korzysta obecnie większość sklepów internetowych. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy produktów były unikalne oraz oryginalne i pozwoliły na trafienie tylko i wyłącznie do Twojego sklepu.

Skorzystaj z naszych usług już dziś. Stworzymy dla Ciebie skuteczne opisy produktów SEO wysokiej jakości, które przełożą się na widoczność Twojego sklepu internetowego! Napisz na marketing@pawelkasza.pl
2020 © pawelkasza.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.