E-marketing - skuteczna reklama w Internecie


E-marketing to inaczej marketing internetowy. Jak sama nazwa wskazuje, są to wszelkie działania reklamowe realizowane w sieci. Zadaniem takiego marketingu jest nie tylko sprzedaż produktów i usług, ale przede wszystkim budowanie pozytywnego wizerunku marki, angażowanie uwagi użytkowników Internetu i budowane z nimi długotrwałych relacji. Wszystkie te rzeczy prowadza do wzrostu wartości i pozycji marki na rynku.



e-marketing


Korzyści, jakie daje prowadzony przez nas e-marketing

  • Dokładne poznanie Twojej grupy docelowej i zaprojektowanie dla niej optymalnych treści
  • Przekaz trafiający bezpośrednio do użytkownika, który może wchodzić z nim w interakcje
  • Możliwość dokładnego monitorowania i mierzenia rezultatów prowadzonych działań
  • Kreowanie mocnego wizerunku marki za pomocą odpowiednich treści
  • Oszczędność kosztów
  • Kreatywne podejście
  • Rozwiązania dopasowane do potrzeb
  • Działanie kampanii reklamowych przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę


E-marketing



Oferujemy następujące usługi e-marketingu:

  • Social Media MarketingSocial Media cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników Internetu i każdego dnia korzystają z nich setki milionów ludzi na całym świecie. Wszystko dzięki powszechnemu dostępowi do platform społecznościowych, łatwości w założeniu konta oraz oferowanym przez nie atrakcyjnym rozwiązaniom. Media społecznościowe oferują ogromny potencjał marketingowy, czy to w postaci prowadzenia na nich sponsorowanych kampanii reklamowych czy założenia fanpage’a marki i zarządzania nim. Social Media pozwalają na bezpośrednie dotarcie do targetowanej grupy docelowej, która będzie jak najbardziej skłonna do zakupu Twojego produktu albo skorzystania z Twojej usługi. Zdecydowanie warto zdać się na nas i z naszą pomocą wykorzystać wiele opcji marketingowych, jakie oferują media społecznościowe.
  • Content Marketing – już od jakiegoś czasu marketing treści staje się coraz popularniejszy w nowoczesnym marketingu internetowym. Dzięki planowaniu i tworzeniu odpowiednich treści wśród użytkowników Internetu wrasta świadomość o danej marce, buduje ona swój pozytywny wizerunek, a także wzbudza większe zaufanie wśród swoich odbiorców. Ogromną zaletą Content Marketingu, która stawia go znacznie wyżej niż marketing tradycyjny jest fakt, że użytkownik może wchodzić w interakcje z publikowaną treścią, reagować na nią, komentować i udostępniać dalej swoim znajomym. Dzięki temu kampanie reklamowe oraz wszelkie działania marketingowe są bardziej wiarygodne i przyciągają do siebie więcej potencjalnych klientów. Zaprojektujemy dla Ciebie oryginalny, angażujący content, który pozytywnie wpłynie na wizerunek Twojej marki.
  • Content Writing – należący do dziedziny copywritingu Content Writing polega na pisaniu jakościowych tekstów na potrzeby Internetu, głównie w formie treści na strony internetowe, artykułów blogowych, treści infografik czy mailingów. Content Writer ma bardzo ważne zadanie: jego celem jest przyciągnięcie użytkownika Internetu słowem pisanym i odpowiednie zaangażowanie jego uwagi. Pozwala to na utrwalenie się w świadomości czytelnika i zbudowanie z nim długotrwałych relacji. Skuteczny Content Wrting to taki, który tworzy przydatne dla użytkownika teksty, które zostaną przez niego wysoko ocenione i udostępnione dalej. Dzięki naszym usługom będziesz mógł publikować treści na wysokim poziomie, które pomogą Ci w odniesieniu sukcesu.
  • Namingtworzeni nazw jest bardzo ważne w strategii i funkcjonowaniu każdej marki. Już na samym początku zakładania firmy spotykasz się z dylematem: jak ją nazwać? Nie możesz tutaj niestety zdecydować się na przypadkowe słowo. Każda nazwa musi być odpowiednio przemyślana, aby optymalnie spełnić swoje zadanie. Właśnie tym zajmujemy się w prowadzonych przez nas procesach namingu. Dokładnie analizujemy Twoją markę, branżę, konkurencję oraz planowana strategię rozwoju i dobieramy nazwę, która da Ci największe szanse na sukces. Naming przydaje się nie tylko podczas zakładania firmy. Z naszych usług możesz skorzystać też w procesie rebrandingu oraz wprowadzania na rynek nowych produktów lub usług, które potrzebują mocnej, chwytliwej nazwy, która zapadnie w pamięć i będzie się z Tobą kojarzyć.
  • Tworzenie e-booków sprzedażowych – oferowanie klientom e-booków sprzedażowych jest ciekawym rozwiązaniem marketingowym, które powoli zyskuje coraz większa popularność. W takim e-booku firmowym możesz zawrzeć wiele ciekawych informacji, które wpłyną na Twój profesjonalny wizerunek. Sprzedażowe e-booki pełne są wartościowych treści, które mogą pomóc czytelnikom podjąć decyzje co do zakupu produktów albo skorzystania z usług. Branża e-booków rośnie z dnia na dzień i oferuje wygodne i praktyczne rozwiązania, dlatego oferujemy także usługi tworzenia profesjonalnych e-booków dla Ciebie i Twoich klientów.
  • Analiza grupy docelowej – nie ma co ukrywać, że największe sukcesy odnoszą firmy, które bardzo dobrze wiedzą, kto jest ich klientem. Dzięki znajomości grupy docelowej mogą między innymi zaplanować odpowiednią strategię marketingową, stworzyć właściwe treści reklamowe oraz zdecydować się na wybór odpowiedniego kanału, w którym te treści się znajdą. Musisz pamiętać, że produkt, który sprzedajesz albo usługa, którą oferujesz, nie są dla wszystkich. Jest pewna grupa ludzi, do której trafią one najlepiej. Dzięki przeprowadzonej przez nas analizie grupy docelowej dowiesz się, kto dokładnie jest Twoim klientem oraz doradzimy Ci, jakie rozwiązania zastosować, aby Twoje działania marketingowe były optymalnie zaprojektowane.

Skorzystaj z naszych usług e-marketingu już dziś! Napisz na: marketing@pawelkasza.pl
2020 © pawelkasza.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.