Instagram, Facebook, LinkedIn portale społecznościowe, na których aż roi się od niekoniecznie dobrego contentu pożerają twoje posty bez znaczącego feedbacku? Jak wiadomo jesteśmy wzrokowcami, w mgnieniu oka sortujemy wszystko co zobaczymy, zatrzymując się co jakiś czas, na chwilę w celu przyswojenia nowego obrazu. Jeśli sprzedajesz produkty, które można już znaleźć w sieci i ścigasz się z konkurencją o każdego klienta, twoim zadaniem będzie inwestycja w fotografię z górnej półki. To najlepszy i najprostszy znany od dziesięcioleci sposób na podniesienie wartości produktu oraz wyróżnienie się z tłumu.

Sprawdzaj, zlecaj nie oszczędzaj.

Jeśli masz swoje studio i własny sprzęt to już połowa sukcesu. Jeśli nie, warto zainwestować w profesjonalistę, który wykona tę pracę za Ciebie. W fotografii ważne jest dobre oświetlenie, odpowiedni kadr, balans, kontrast, chociaż w tym pomogą Ci programy graficzne.

Aranżacja i pomysł na to jak pokazać produkt, aby klient chciał go kupować to prawdziwa sztuka. Dlatego ważne, aby swoje usługi zlecać u doświadczonego fotografa. Uwierz mi nie, każdy potrafi robić zdjęcia produktowe. Najlepszą metodą, żeby sprawdzić, który fotograf zna się na rzeczy to zlecić mu wykonanie fotografii typu pack shot z udziałem szkła 😊. Szkło jest bardzo niewdzięczne, jeśli nie ma się z nim doświadczenia.

Kolejny przykładem, marnych zdjęć są tanie aranżacje lub ich brak. Fotograf, który na co dzień działa w plenerze i wykorzystuje to co serwuje mu marka natura, nie poradzi sobie z odtworzeniem angażującej scenerii w studio bez doświadczenia. Pamiętaj, zanim zlecisz tą robotę – sprawdź jakie są możliwości twojego fotografa. Rozczarowanie, może Cię wiele kosztować.

Pstryk i sprzedaż nakręca się sama.

Dobre zdjęcie podkreśla walony produktu, jego kształt, barwy, detale. Wszystko co sprawia, że rośnie pragnienie jego posiadania. Nasz mózg zaczyna wydzielać endorfiny, a my tłumaczymy sobie jak bardzo jest nam potrzebne to co chcemy kupić. Świat się zawali, jeśli zaraz nie klikniesz „kup teraz”. Oczywistym jest, że wybrany towar musi być w twoim posiadaniu.

Pamiętaj również, o połączeniu fotografii z zachęcającym do zakupu opisem produktu, odpowiednie słowa czynią cuda i sprzedają za Ciebie.

Czy twoje produkty dostarczają takich emocji? Czy twoi klienci, muszą mieć Twój produkt? Jeśli nie to rozwiązanie podałem Ci na tacy. Jeśli nie wiesz od czego zacząć, zapytaj specjalistów ze Skymarketing – oni wiedzą jak to się robi.

Czy wiesz, że wraz z jakością zdjęcia rośnie twoja sprzedaż, ale także i cena? Klient chętniej zapłaci za towar więcej, jeśli zdjęcia są bardzo dobrej jakości, a jeszcze lepiej jak są aranżowane. Zdjęcie opowiada jakąś historie, nadają klimat, a w naszych głowach pracuje już wyobraźnia. Zaczynasz planować, jak by to było, gdy „ten produkt” stał już u Ciebie w domu.

Zdjęcia aranżowane, to podstawa w tym biznesie. Prezenty okazjonalne kupuje się z emocjami, więc fotki muszą być z najwyższej półki

powrót do listy wpisów

0 Komentarzy


Przyłącz się do dyskusji

2023 © pawelkasza.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.